fredag 20 maj 2011

Kapitel 32: Efterfest på två, eller var de tre?

Förra veckan var jag på en fest som började dö av rätt tidigt eftersom många stack ut på klubb efter ett tag. Framåt midnatt var det bara ungefär tio personer kvar i lägenheten. Vi som var kvar hängde dock inte läpp utan underhöll oss själva så gott vi kunde. När klockan blivit sen och några till gått hem och andra somnat så var det bara jag och en tjej som var vakna. Vi var båda pigga och satt och slötittade på en nattfilm som gick på någon betalkanal. Det var verkligen ganska avslaget tills det plötsligt kom en rätt het scen i filmen. Vi hade suttit och småsnackat lite under filmens gång men det blev plötsligt ett stelt ögonblick. Hon vågade inte riktigt möta min blick under tiden som karaktärerna hade sex på filmen och jag förstod att hennes tankar nog gått lite åt det hållet med mig i åtanke medan vi pratat. Jag gled därför diskret och ljudlöst fram till henne och la en hand på hennes lår för att se hur hon skulle reagera. Hon flämtade till och hennes kinder blev lite röda men hon gjorde inget motstånd. Jag lät därför handen glida uppåt och inåt. Jag hann komma en ganska bra bit innan hennes hand stoppade min. Hon tittade mig glansigt i ögonen men sa att hon tyvärr inte kunde eftersom hon hade pojkvän, som dessutom låg och sov bara några meter därifrån på en madrass som var utlagd på golvet. Jag tänkte efter ett ögonblick och föreslog sedan att vi kanske kunde gå in i sovrummet istället och hon svarade med en sorts svårighet att hon inte kunde göra så. Jag svarade med att kyssa henne. Hennes läppar svarade omedelbart på kyssen och när jag avslutade den och tittade uppfordrande på henne så reste hon sig sakta ur soffan. Jag tog hennes hand och förde henne med in i sovrummet där märkligt nog ingen valt att somna.





När vi kom in i sovrummet viskade hon ängsligt att vi fick vara riktigt tysta om vi skulle göra detta och jag nickade till svar. Jag frågade viskande vad hon hette men vägrade ge henne mitt eget. Hon accepterade. Det var nog lika bra att hon inte visste. Hon såg fortfarande osäker ut där hon stod så jag lade en hand på hennes axel. Hon förstod först inte riktigt vad jag menade men snart kände jag hur hon sjönk ner på knä. Mitt önskemål hade gått fram ändå. Väl nere på knä började hon lirka i min gylf och fick snart upp den. Vid det här laget var jag stenhård och det kittlade eggande i kuken för varje rörelse hon gjorde. Jag lät byxorna falla och mina boxers med dem. Jag stod där med ett hårt stånd och en orolig tjej framför mig. Jag tog därför tag om hennes hår och förde hennes ansikte framåt. Hon öppnade nästan motvilligt sin mun men när jag fört hennes huvud fram och tillbaka ett par gånger tog hon själv vid och sög min hårda kuk. Hon tittade upp på mig och var nästan tårögd av upphetsning. Jag sade snart åt henne att resa sig upp och hon gjorde som jag sade. Jag pekade på hennes gylf och hon tog det som en uppmaning. När byxorna var av lät jag min hand glida mellan hennes ben och kände att hennes trosor var ordentligt fuktiga. Hon darrade i benen av nervositet när min hand smekte hennes fitta genom det tunna tyget och jag började snart lirka av trosorna också. När hon nu stod där framför mig med bar underkropp blev jag ännu kåtare så jag vände på henne och puttade henne samtidigt framför mig mot sängen. Hon snubblade över sängkanten men föll mjukt med benen lätt särade. Hon slängde en blick bakåt och såg skärrad ut men gjorde ändå inget motstånd när jag stack in min arm under hennes höft och lyfte upp henne så att jag kunde låta min kuk nudda hennes blygdläppar. När jag sedan tryckte in kuken i henne stönade hon först högt tills hon förskräckt insåg att hon måste vara tyst och istället utstötte små kåta gnyenden. Jag stötte hårt fram och tillbaka in i hennes våta inre och hon rörde hela sin kropp till svar eftersom hon inte vågade göra ett ljud. Njutningen och den förbjudna upphetsningen fick henne att närmast kräla omkring på madrassen. Det var ungefär vid det här laget som jag förvånat såg att dörren till rummet öppnats en aning. Vi gjorde inte så mycket väsen så jag tänkte inte mer på det för stunden. När jag sedan vände över henne på rygg kastade jag ännu en blick mot dörren och kunde nu se att det faktiskt var någon där, som tittade på oss.


Jag bestämde mig för att inte bry mig och inte heller varna tjejen eftersom hon då förmodligen skulle få panik. Det hade troligen inte hjälpt någon ändå. Istället lade jag upp hennes ben på mina axlar och knullade henne djupt och hårt på ett sätt som det syntes på henne att hon avgjort älskade. Jag slängde ytterligare en blick mot dörren och fick själv nästan panik när jag insåg att det var tjejens kille som stod där och tittade på oss. Samtidigt som jag knullade henne tvingades jag tänka över saken och kom snart fram till att om han inte sagt något än måste han vara för feg för att göra det alls. Eller tyckte han om att se mig knulla hans flickvän? Jag fortsatte stöta djupt in hans flickvän mitt framför hans ögon. Det kändes bra. Jävligt bra. Efter en stund drog jag mig ur henne och vände på henne så att hon skulle ha ansiktet mot dörren. Hon låg nu på mage istället och jag trängde in i hennes våta fitta bakifrån ännu en gång. Hon flämtade tungt och sträckte sin hand bakåt för att smeka sig själv. Hennes andhämtning tilltog i tyngd och styrka och hon gav plötsligt upp ett kvävt skrik när hon tittade mot dörren framför sig. Jag ignorerade hennes ljud och fortsatte stöta in i henne som om jag inte hade en aning om vad som hänt och såg snart hur hon började smeka sig själv igen. Hennes slampiga beteende gjorde mig riktigt tänd och jag stötte våldsamt in i hennes sexiga kåta kropp. Jag såg hennes kille i dörrspringan och hans ögon ljög uppenbarligen om hans känslor eftersom jag såg honom skamset smeka sig själv utanför byxorna. Det här började bli för mycket för tjejen som också såg honom och vad han gjorde till åsynen av henne som blev knullad hårt av mig. Hennes kropp började röra sig mindre och mindre rytmiskt och istället övergick rörelserna i mjuka spasmer som retade min hårda kuk ännu mer. Efter en stund kom hon runt mig tittandes på sin förvirrat upphetsade pojkvän, gömd bakom en halvöppen dörr. Någonting växte inom min kuk. Jag kunde tydligt känna det. Jag drog mig ur hennes kropp och befallde henne att runka mig. Hon tittade förvirrat bort mot dörren men återfick snart fattningen och började använda sina små händer för att tillfredsställa mig. Hon runkade mig ömsom mjukt och hårt och kunde inte låta bli att slicka och suga på den kladdiga kuken emellanåt. Hennes slampighet inför sin pojkvän och mig var för mycket. Min kuk kändes som om den skulle explodera och jag stirrade in i hennes förvirrade blanka ögon när det hände. Underbara stötar gick genom hela underkroppen när njutningen växte och blev till en orgasm som en i princip okänd tjej på knä framför mig tog emot över sig. Min sperma sköt ut i tjocka strålar som landade på henne och hennes kläder och hon tittade upp på mig med en sorts slampig stolthet och avslutade slutligen genom att slicka min kuk ren från bådas upphetsnings safter. Vilken kåt slampa hon var.


Strax därefter hördes ljud utifrån och någon kallade på henne. Det var killen som låtsades inte ha sett oss. Tjejen tog skamset på sig sina byxor och trosor och smög sig ut ur rummet. Hennes tröja var fortfarande fläckig från min utlösning när hon gick. Jag följde efter henne till sovrumsdörren men stannade där och kikade försiktigt ut. Därifrån kunde jag se henne stå och ivrigt kyssas med sin pojkvän vars händer dessutom smekte henne upphetsat och slarvigt. De gick snart ut i hallen, tog på sig sina kläder och gick därifrån. Om hon hade vetat vem jag var hade hon förmodligen aldrig följt med mig in i sovrummet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar