onsdag 12 oktober 2011

Kapitel 4: Ett spratt spelat på morgonkvisten

Jag brukar vara lite morgontrött och inte alls särskilt energisk när jag precis vaknat. Det var samma visa häromdagen när jag av någon anledning vaknade före Stina i sängen men ändå inte kunde somna om. Den egentliga anledningen till det var att jag hade ett sådant hårt morgonstånd att det nästan gjorde ont mellan benen. Kalsongernas tyg stramade så hårt att jag helst ville ta av mig dem men jag vände mig först åt sidan för att se om Stina vaknat ännu. Det hade hon inte. Istället för att göra något annat låg jag kvar och tittade på henne där hon låg och andades tungt i sin sköna sömn. Läpparna var lite svullna som de kan bli när man sovit länge och när jag tittade på dem gled tankarna iväg. Eftersom hon vanligtvis är ganska svårväckt lade jag mig närmare och kände hennes kroppsvärme mot mig. Det var skönt men jag ville ha mer. Det kändes lite elakt att väcka henne och vem vet vad hon drömde om förresten? Det kändes som en långt bättre idé att hjälpa hennes drömmar lite på traven att få en intressant inriktning så jag sträckte fram huvudet, efter att ha dragit undan håret, och kysste henne försiktigt på halsen. Känslan av mina läppar måste ha tagit sig direkt in i hennes drömmar för hon gjorde ett litet mysigt ljud av belåtenhet som först fick mig att tro att hon vaknat. "Stina" viskade jag tyst för att se om hon var vaken men hon svarade inte. Istället gav jag henne en likadan kyss bara en liten bit ifrån platsen där den första landat och denna gång gnydde hon till av njutning och smackade mjukt med läpparna. Hennes ljud och rörelser fick mig att le. Hon var så vacker där hon låg i sin stilla sömn och verkade dessutom trivas hur bra som helst. Själv kände jag hur det hårda mellan mina ben fortfarande inte ville ge sig och att kyssa Stina över halsen gjorde verkligen inte saken bättre. Kanske kunde jag förbättra hennes drömmar ännu lite mer och i bästa fall dra nytta av saken senare när hon vaknade. Det var måhända en lömsk plan men det spelade ingen roll. Jag var så sugen på henne att jag trodde jag skulle dö om jag inte gjorde något åt saken.





Försiktigt drog jag ned täcket från hennes överkropp och snart låg hon framför mig med brösten bara täckta av ett tunt linne. Jag kunde inte sluta titta på dem. Deras runda och mjuka former var så sexiga att de gärna hade fått brännas fast på näthinnan. Innan jag gjorde något mer tittade jag efter så att hon fortfarande sov. Ögonen var slutna och andningen oförändrad. Fritt fram alltså. Jag lade handen mjukt på hennes revben och smekte långsamt uppåt. När jag kom fram till bröstet stannade jag upp innan jag lät två fingrar röra dess undersida, så lätt att hon knappt borde ha känt det. Jag kunde bara precis hålla mig från att krama det ordentligt, men skulle jag lyckas med min plan måste jag ha tålamod så att hon inte vaknade för tidigt eller vid fel tillfälle. Rörelsen på undersidan av det sexiga bröstet fick trots det Stina att utstöta en riktigt gullig liten flämtning när hennes dröm förmodligen tog en helt ny vändning som inte varit planerad. Jag smekte aningen hårdare och tryckte bröstet mjukt uppåt. Reaktionen lät inte vänta på sig. Stinas andning blev omedelbart tyngre och från hennes läppar hördes ett lätt gnyende ljud som fick mig att le stort. Jag lät mina fingrar glida över bröstet och närmade mig bröstvårtan med den lättaste beröring. Utan att någonsin röra vid själva vårtan lät jag istället pekfingret cirkla precis runt den och jag tittade samtidigt på hennes vackra ansikte som gjorde en söt liten grimas av sömnig njutning. Planen verkade gå i lås. Det var dags att höja insatsen och därför drog jag försiktigt ned täcket ännu längre så att hennes trosor syntes. Jag kollade så att hon inte vaknat av den plötsliga kylan men det verkade fortfarande vara fritt fram.



Lyckades jag skulle hon förmodligen vakna och vara fullständigt upphetsad utan att riktigt veta varför. Tanken var upphetsande för mig också och jag hade redan en idé om hur jag skulle göra om planen lyckades helt och hållet. En lite småelak plan måste erkännas men det kändes ok. Åtminstone för mig. Att Stina skulle komma att klaga kändes inte särskilt troligt. Jag smekte därför försiktigt över min söta lilla Stinas lår och kände hur varma de var efter att ha legat gömda under täcket. Hennes kropp var verkligen underbar att röra och smeka. Jag stannade upp en stund för att istället titta på henne. Hon låg på sidan så att hennes sexiga lilla rumpa stack ut i min riktning. Trosorna hade hamnat lite snett vilket gjorde att jag kunde se mer än jag hade förväntat mig. Bilden av hennes vackra linjer och former gjorde mig smärtsamt frustrerad. Jag ville egentligen bara slänga mig över henne och göra snuskiga saker med hennes kropp men det var uteslutet. Hade jag gjort på det sättet hade hon förmodligen trott att jag var tokig och vaknat på, vad ska man säga, fel humör. Jag måste hålla mig men den stramande känslan av min kuk som verkligen var bristfärdigt hård manade till vidare handling. Det fick bli en kompromiss. Istället för att ta det så lugnt som jag planerat lade jag handen på det övre av hennes fina små lår och smekte det med hela handen. Jag rörde mig uppåt tills jag nådde trosornas kant och sänkte sedan smekningen mot den mjuka rumpan som kändes otroligt skön mot min hand. Jag ville krama den hårt men måste låta bli. Istället smekte jag den försiktigt och lät fingrarna glida innanför troskanten. Eftersom mitt huvud låg vilat på min andra hand väldigt nära Stinas nacke kunde jag höra hur hon andades ojämnt av beröringen och smekningarna. Jag ville veta vad hon drömde. Hoppades att hon drömde om mig på samma sätt som jag tänkte på henne och vad jag ville göra med henne.



Det var dags att ta en större risk. Jag drog ut fingrarna från trosorna och följde troskanten in mellan hennes ben. Oändligt långsamt närmade jag mig målet för min rörelse. När jag var framme kände jag värmen från Stinas underliv mot mina fingrar. Den där underbara värmen som jag ville tränga in i och stjäla njutning från. Min kuk bultade av kåthet och jag måste se till att inte ligga för nära så att hon inte vaknade av att något hårt plötsligt trycktes oförsiktigt mot baksidan av hennes lår. Men Stina vaknade inte så jag började smeka henne över blygdläpparna bakifrån med bara det tunna trostyget mellan hennes kropp och mina mina fingrar. Hennes andhämtning blev snabbt ännu mer ansträngd och andetagen långsamma och djupa på ett annat sätt än de varit när hon sovit som djupast. Värmen mot fingrarna kompletterades snart av en ny sensation. Det var tydligt att hon började bli fuktig där jag smekte henne. När bomullstyget blev vått ökade friktionen mot mina fingrar men jag fortsatte göra små cirklande rörelser med fingertopparna hela tiden kvar på samma plats. När jag tittade på min älsklings mun såg jag hur hon rörde på läpparna och gjorde små söta grimaser av njutning. Det var snart dags. Försiktigt drog jag tillbaka täcket över henne men på ett sådant sätt att jag kunde ha kvar handen där jag smekt henne precis. Jag drog upp det högre så att det täckte hennes bröst och fortsatte mina rörelser mot blygdläpparna. Stinas andning blev häftigare och jag måste lugna ned rörelserna för att inte väcka henne för tidigt. Jag lade mig tillrätta bakom henne med täcket halvt täckande även min egen kropp och lutade mig fram för att kyssa henne i nacken en sista gång. Läpparnas beröring av hennes kropp fick henne att gny till på det där bedårande sättet ännu en gång och jag upphörde slutligen med mina smekningar mot hennes underliv och drog tillbaka handen. Det var nu det gällde.



Med handen placerad på mitt eget lår låtsades jag röra mig i sömnen och stötte till Stina med mitt eget kön så att det tryckte en kort stund mot nedre delen av hennes rumpa. Hon drog efter andan men jag kunde inte avgöra om det var i sömnen eller om hon redan vaknat så jag ändrade ställning på mina ben. Fortfarande låtsades jag att mina rörelser var gjorda i sömnen och när jag kisade såg jag att hon öppnade ögonen. Jag slöt omedelbart mina egna och väntade. Det var svårt men jag måste låta bli att le eller skratta när jag hörde små frustrerade fnysningar från hennes mun. Hon var vaken. Nyvaken och kåt. Alltihop var mitt fel men det hade hon ingen aning om. Hon tryckte sig bakåt mot mig och jag kände hur hennes mjuka sexiga stjärt trycktes mot min hårda kuk. Stina upptäckte hårdheten, stannade upp och gnuggade sig sedan försiktigt mot mig och andades besvärat över upptäckten hon precis gjort som stämde väl överens med hur hon själv kände sig. "Arvid" viskade hon. Jag lät bli att svara och försökte andas så regelbundet som möjligt för att inte avslöja mig. "Är du vaken Arvid?" fortsatte hon tyst men jag höll fast vid min tystnad i enlighet med planen. Inom mig skrattade jag i smyg åt den frustration jag skapat inom henne. Vad skulle hon göra härnäst? När Stina inte fick något svar från mig hörde jag hur hon flyttade en hand. Det var bara ett tyst prassel mot duntäcket som avslöjade hennes målmedvetna rörelse. Snart blev hennes andning tung igen och om det inte hade varit för de små återhållna flämtningarna så kunde jag misstagit andhämtningen för sömn. Hon sov inte alls. Hon tog på sig själv och smekte sig försiktigt mellan benen. Det blev än tydligare vad hon gjorde när hon försiktigt tryckte sin rumpa mot mig igen och försiktigt gnuggade den mot mitt stånd. Jag kunde knappt hålla mig. Jag ville trycka tillbaka, trycka mig in i henne och ta henne hårt. Bara lite till. Sedan var det dags.



Jag öppnade ögonen och såg att hon slutit sina för att helt fokusera på sin njutning. Det var då jag gjorde det. "Stina" sade jag högt och tydligt. Som om hon blivit ertappad med att snatta i en livsmedelsbutik drog hon åt sig handen så snabbt hon kunde och låtsades som ingenting. "Vad gör du Stina?" frågade jag och hade svårt för att hålla tillbaka leendet. Först fick jag inget svar. Sedan kom det. "Va? Ingenting. Är du vaken?" Hon hade fortfarande ögonen slutna men det syntes en tydlig rödflammig färg som spridit sig över hennes kinder. Hon låg och skämdes för vad hon gjort. Det var nog den vackraste syn jag någonsin sett och mitt leende kunde inte tyglas. Jag satte min mun till hennes öra och viskade. "Jag vet precis vad du gjorde Stina. Vad snuskig du är." Anklagelsen fick henne att öppna ögonen. Hon vände sig nästan genast om och tittade på mig med ögon som tycktes rymma både ilska, upphetsning och genans på en och samma gång. "Hur kan du veta det då?" frågade hon och spände ögonen i mig. Jag kunde inte hålla mig längre utan började skratta högt. "F-förlåt sötnos" fick jag ur mig när jag nästan kiknade av skratt. "Drömde du något trevligt eller?" fortsatte jag och såg bokstavligt talat ett ljus tändas i Stinas ögon när hon insåg vad som hänt. Vad jag hade gjort. "Vad dum du är!" utbrast hon och slog mig med handflatan mot bröstkorgen. "Så kan du ju inte göra" fortsatte hon och tryckte bort mig. "Kan jag inte?" frågade jag och flyttade tillbaka till platsen precis bredvid henne. "Då kanske jag inte kan göra såhär heller?" Jag lade benet över Stinas kropp och satte mig över hennes mage. Snabbt fick jag tag på hennes underarmar och placerade dem över hennes huvud med ett fast grepp som höll dem fast. Stina tittade upphetsat upp på mig. Sedan sänkte hon blicken och såg den stora utbuktningen på framsidan av mina kalsonger. "Vad är det där?" frågade hon och tittade mot mitt instängda stånd.



"Det kan jag berätta för dig sötnos. Det där är ditt fel." Stina rörde sig som om hon försökte komma loss men gav snart upp. Hon tittade upp på mig igen. "Hur kan det vara mitt fel? Jag har ju inte gjort någonting" protesterade hon. Jag stirrade rakt in i hennes ögon och nickade. "Det har du visst det. Du låg där och var vansinnigt sexig när jag vaknade. Så det är visst det ditt fel." Hon stirrade tillbaka upp på mig. "Men..." började hon. "Joho" fortsatte jag och placerade båda hennes handleder under den ena av mina händer. "Kolla själv vad du har gjort" sade jag till henne som om hon hade förstört någons egendom. Jag drog ned kalsongerna och lät kuken flyga upp bara en liten bit framför hennes ansikte. "Kolla själv" upprepade jag uppmaningen. Stina tittade. Hon tycktes inte kunna släppa kuken med blicken. "Är det verkligen mitt fel?" frågade hon. Tonfallet hade förändrats radikalt. Det var uppenbart att hon ville få bekräftelse på sin fråga. Få veta att det var hennes sexighet som orsakat ståndet. "Det kan du lita på. Jag tycker faktiskt du får ta och göra något åt det också. Det vore inte mer än rätt. Eller vad säger du Stina?" Hon tittade upp på mig, sänkte sedan blicken och tittade på min hårda kuk innan hon höjde sin upphetsade blick och mötte min på nytt. "Om det verkligen är mitt fel så är det nog inte mer än rätt att jag gör något åt det" konstaterade hon, kanske mer för sig själv än till mig. Jag kröp längre fram över henne så att kuken stod rakt ut ovanför hennes mun. Väl där spände jag mellangårdsmuskeln så att den försats som redan var på väg ut fick skjuts. Den rann långsamt ut i en tjock och genomskinlig droppe vars tyngd snabbt ökade och fick den att sakta falla nedåt mot henne. Åsynen av hennes vackra sömndruckna ansikte så nära min egen hårda kuk gjorde mig så upphetsad att den ryckte till ovanför henne och när den lugnade sig hängde den genomskinliga vätskan i en smal sträng vars droppformade ände snabbt närmade sig Stinas mjuka läppar.



Upphetsningen i hennes ögon gick inte att ta miste på när den glatta vätskan nådde sitt mål och lämnade ett kletigt spår över hennes sexiga läppar. Vi var plötsligt förbundna på ett snuskigt sätt och Stina öppnade sin mun för att slicka bort resterna av den kletiga vätskan från toppen av min kuk. Den varma fuktiga tungan kändes underbar mot undersidan av ollonet. Hon slickade mjukt längs den ömtåliga strängen, upp över ollonet och jag kunde inte hålla tillbaka ett stön som svar på hennes snuskiga tungrörelser. Jag tryckte mitt bäcken framåt och lutade mig över henne så att kuken hamnade i en vinkel som tillät att jag tryckte den nedåt och in i hennes öppna mun. De mjuka läpparna, fortfarande en aning svullna från sömndruckenheten, omslöt mig och värmen som spred sig omkring min kuk var otroligt skön. Framåtlutad på det sättet och med Stinas båda handleder låsta över hennes huvud under en tung hand lät jag henne suga mig. Hon tog in så mycket hon kunde av kuken i sin mun, slickade på den och sög med läpparna tätt slutna kring skaftet och ollonet. Jag kunde precis se vad hon gjorde när jag tittade nedåt och bilden var makalöst sexig. Men det räckte inte. Det var inte för att bli avsugen jag hade genomfört min elaka plan. Jag ville ha hela henne. Ta hennes kropp, tränga in i dess innersta värme och besöka dess mest njutbara platser. Jag lutade mig därför tillbaka och eftersom Stinas händer var fastlåsta kunde hon inte ta emot den salivkladdiga kuken som istället gled över hennes kind och haka där den lämnade snuskiga spår på hennes vackra ansikte. Jag satte mig över hennes mage och tittade ned på henne. Hon var så sexig att jag började känna mig yr.



Med min lediga hand slet jag upp det tunna linnet och blottade hennes runda bröst. Jag kramade dem, tryckte dem uppåt, inåt och testade deras mjukhet med hjälp av fingrar och handflata innan jag stannade upp och stirrade Stina i ögonen. Hon mötte min blick och samtidigt som vi fastnade i varandras ögon tryckte jag underkroppen bara en aning framåt så att mitt salivglansiga ollon stötte till hennes hårda bröstvårta och tvingade den uppåt. Kontakten fick Stina att flämta av upphetsning och min egen var så stor att jag bara fortsatte stirra på henne. Med greppet kvar om hennes handleder sträckte jag mig bakåt med den andra handen och följde insidan av hennes lår. Jag smekte henne långsamt och såg hur ögonen blev mer och mer desperata. När jag var alldeles nära underlivet saktade jag ned rörelsen och retade henne extra länge tills hon ryckte under mig av frustration och förväntan. Små sexiga ljud slank ut mellan hennes läppar och just i det ögonblicket rörde jag vid de fuktiga blygdläpparna. Hon lyckades inte hålla tillbaka utan stönade dämpat under mig och jag tryckte in två fingrar mellan de våta läpparna och letade mig fram till vätans ursprung. Den lilla öppningen var sluten men gav vika när jag tryckte mot den för att känna värmen från Stinas inre. Jag följde sedan den mjuka skåran uppåt och fann den lilla utbuktningen under vilken hennes blodfyllda klitoris gömde sig. Med små försiktiga rörelser masserade jag den tills Stina inte kunde hålla sig tyst längre utan flämtande stönade ut sin njutning. "Är det inte bättre om jag gör det åt dig istället?" frågade jag för att retas och Stina nickade ivrigt till svar. Att ta på henne där gjorde mig ännu kåtare och snart kunde jag inte hålla mig längre.



"Jag tänker knulla dig Stina" sade jag åt henne. Hennes reaktion var densamma som nyss när jag ställt min retsamma fråga. Jag höll kvar hennes händer och drog av henne trosorna med den lediga hand jag hade till mitt förfogande. Därefter mina egna underkläder. Sedan kröp jag bakåt över henne tills jag kunde sätta mitt ena knä mellan hennes. Jag tryckte hennes ena åt sidan och satte mitt andra knä bredvid mitt första. Med det nyanlända knät tvingade jag bort Stinas andra tills hon låg framför mig med brett särade ben i en oanständig men högst inbjudande ställning. Jag tittade ned mellan hennes ben på det blottade underlivet och såg för första gången med mina ögon hur våt hon faktiskt var. Hon glänste av safter som smetats ut över hennes kön. En snuskig syn men så sexig att jag inte kunde bärga mig längre. Jag måste ha henne! Jag lade mig tungt på Stina för att kunna använda min lediga hand för att styra min kuk in i henne. Ställningen gjorde att våra ansikten kom helt nära varandra och jag passade på att kyssa henne snabbt precis innan mitt ollon snuddade vid hennes blygd. När jag var framme gned jag kuken mellan läpparna fram och tillbaka i de glatta safterna som kommit ur hennes kåta lilla kropp. Sedan sänkte jag kuken en bit och tryckte in den vid safternas ursprungliga källa. Den lilla öppningen envisades med att göra motstånd men det krävdes inte mycket kraft för att bryta ned det och genomföra min vilja som även var Stinas. Jag kände en kraftig värme omsluta mitt ollon och kunde knappt titta på Stinas ansikte längre så som njutningen slog mot mig. Mer, jag måste ha mer. Jag tryckte min underkropp hårdare mot Stinas öppnade underliv och trängde djupare in i henne så att samma värme spred sig genom hela min kuk och gav mig sådan njutning att jag inte längre kunde vara tyst. Jag drog ut halva kuken för att testa värmen igen och den var lika underbart skön andra gången också. Med hennes handleder under min starka hand kom hon inte loss och jag kunde stöta obehindrat in i henne och stjäla all den njutning Stinas kåta lilla kropp hade att erbjuda. Min kuk trängde djupt in när jag stötte och tvingade henne att ge plats i sin kropp åt min egen. Så djupt trängde jag in för varje stöt att när hela min kuk försvunnit in i henne gned jag mitt bäcken mot hennes så att nedersta delen av min mage hela tiden masserade hennes klitoris.



Jag tittade in i min älskades ögon och såg hur min tyngd, mina stötar och min mages smekningar mot hennes underliv skapade en njutning som fick uttryck genom hennes blickar. Hon såg drömsk ut där hon låg och emottog min kärlek och åtrå. Drömsk och upphetsad på samma gång. Kontakten mellan våra ögon var närmast magisk när jag knullade hennes sköna kropp som skänkte mig sådan njutning. Det hade varit svårt att titta bort, om jag nu haft den önskan, och istället fortsatte jag stirra rakt in i hennes vackra ögon. Hela sensationen av Stinas mjuka kropp under min försatte mig i en känsla av yrsel och kåthet. Jag fortsatte stöta djupt in i henne och njöt frukterna av den kärlek våra ögon kommunicerade. Jag ville komma längre in, ännu djupare in i hennes kropp men det var inte möjligt. Istället slöt jag mina ögon för att helt koncentrera mig på förnimmelserna av njutning som spred sig ut genom min kropp från mitt kön. Jag satte min hand till Stinas läppar. Hon öppnade dem för mig och tog fingrarna i sin mun. Hon sög och slickade på dem, lät mig känna hennes värme också runt fingrarna. När jag öppnade ögonen igen och såg det hon gjorde ökade min upphetsning ytterligare och mina kinder började sticka som om de var på väg att somna av den intensitet njutningen hade uppnått. Mina stötar som varit jämna ändrade karaktär. Istället stötte jag hårt in i henne, drog sakta ut min kuk för att stöta den hårt in igen. Yrseln hindrade mig från att tänka klart och det enda som nu upptog mina tankar var hur skön hennes snuskiga lilla kropp var. Hur skön och underbart njutbar Stina var. Ännu en hård stöt in i Stinas inre fick hennes kropp att gunga under mig och de runda brösten imiterade rörelsen. Jag lyfte upp överkroppen för att få se det sexiga skådespelet och åsynen av brösten som rörde sig fram och tillbaka som reaktion på mina hårda stötar berusade mig ytterligare. Jag tittade på Stina med en desperat blick och jag tror hon förstod precis vad jag menade för hon nickade ivrigt och slog upp ett skälmskt litet leende av snuskig förväntan.



Hennes kropp hade helt enkelt varit för skön. Jag kunde inte hålla tillbaka längre trots att jag ville ge henne all den njutning tillbaka som jag stulit från henne. Det fanns inte en chans. Upphetsningen, yrseln av åtrå och kåthet, känslan av hennes inre. Allt tillsammans var tillräckligt för att föra mig över den gräns som man aldrig kan återvända från när den väl överträtts. Bara på ett sätt. Bara genom att ta sig ännu längre förbi den och njuta fullt ut. I hela bäckenet, från min hårda kuks svullna ollon, genom skaftet och ut i kroppen genom mage och lår spred sig den där pirrande känslan som förvarnar om att en explosion av njutning är nära förestående och inte kan förhindras med något medel. Jag omfamnade känslan samtidigt som jag försökte titta in i Stinas vackra ögon och denna bild hetsade njutningen ytterligare. Jag stötte djupt in i henne, drog ut och trängde långt in på nytt. En distinkt känsla av sammansmältning tvingade sig på mig och till slut hände det. Min kuk genomfors av kraftiga pulser, ett underskönt bultande som inte ville sluta. Till slut kom jag. När jag sprutade inuti Stina tryckte jag mig så djupt in i hennes kropp det bara gick. Hela jag var omsluten av hennes kropps underbara värme. Åtminstone kändes det så. Kanske för att mina fingrar fortfarande kände värmen från hennes mun och tunga. Mitt grepp om hennes handleder hårdnade och jag lade mig tungt på henne för att få känna de sköna brösten mot min kropp när jag fyllde henne med hela min kärlek. Pulserna fortsatte och jag stötte in i henne fler gånger. Orgasmen verkade aldrig riktigt vilja ta slut. Istället fortsatte pulserna genom min kuk långt efter att den slutat avge bevisen på sin njutning och när dessa pulser började komma alltmer sällan fick de min kropp att våldsamt rycka till där jag låg över min Stina så att hon tittade på mig med blanka ögon som strålade av lycka. Jag försökte återgälda blicken men var för utmattad av njutning för att lyckas. Jag släppte slutligen greppet om hennes händer och med armbågarna placerade på varsin sida av hennes huvud drog jag mina fingrar genom hennes hår och sköt undan luggen från hennes panna.



"Herregud vad skön du är Stina!" Det var det enda jag lyckades få ur mig. Den lite fåniga kommentaren fick henne att le stort och hon drog ihop läpparna i en lite sned min som jag tyckte mig förstå innebörden av men förmodligen helt missuppfattade. "Jag vet sötnos. Ge mig bara någon minut så..." Hon avbröt mig. "Jag har väl inte sagt något?" Våra ögon mätte den andres tankar under ett par ögonblick. "Nä, kanske inte men jag vill så gärna smaka på dig" avbröt jag våra ögons lilla lek. Stina slog ned blicken i något som måste ha varit spelad blygsel. Sedan mumlade hon tyst. "Det hade jag nog inte haft något emot..." Hon var så söt när hon sade de där orden att jag inte kunde hålla mig. Jag sänkte ansiktet mot Stinas och gav henne en kyss så full av kärlek att den smakade sötare än det mesta. Jag längtade redan efter att få komplettera sötman i hennes läppar med smaken av något helt annat. Smaken av helt andra läppar.

6 kommentarer:

  1. Ojjj, du är så fantastiskt duktig på att skriva! Verkligen skicklig. Älskar din blogg verkligen fortsätt så!

    SvaraRadera
  2. Ja det är såhär det ska vara :) Blanda ut med mera sånna här tack.

    SvaraRadera
  3. @Sex Kontakt: Stort tack för berömmet! Än är det inte slut så jag hoppas du kommer gilla framtida kapitel lika mycket som de redan publicerade.

    @Anonym: Sömnen, mjukheten, kärleken...? Det finns många saker man kan använda sig av som finns i denna. Specificera gärna lite mer om du vill önska något. Tack för att du läser!

    SvaraRadera
  4. Mjukheten, kärleken, ivriga nickanden och skälmska små leenden av snuskig förväntan t. ex. :) Det var inte jag som skrev där ovan men alltså känslan, samspelet... Det är så vacker bara. Och upphetsande.

    SvaraRadera
  5. @Anonym: Är det här jag borde komma med en riktigt pretentiös utläggning om hur jag bara är en katalysator i vilken all världens kärlek och kåthet kanaliseras till skriven text? Förmodligen inte. :D Vad jag istället tänker säga är att det är såhär det borde vara. Det är så det borde kännas. Så vacker borde all kärlek få tillåtas vara, men tyvärr är livet ibland lite mer komplicerat än så... :/

    Tack för ditt fina omdöme. Det är mycket uppskattat!

    SvaraRadera
  6. Denna var bra! Du skiver så otroligt bra!!

    SvaraRadera