torsdag 6 oktober 2011

Mot nya utmaningar!

Hej mina kära läsare!

För inte så värst länge sedan frågade jag ju er vad ni vill läsa mer om och responsen blev bättre än jag hade trott med en hel mängd önskemål. Just mängden gör det lite svårt att vara alla till lags på samma gång. Det hade nog blivit en riktigt knäpp berättelse om jag ens försökte. Vet i alla fall att jag tagit till mig både kritik och beröm. Därför kommer det snart en ny berättelse som förhoppningsvis betar av en del av önskemålen. Att jag lägger in lite oväntade saker får ni räkna med. Det här är trots allt ingen beställningscentral. ;) Efter den nya får jag väl beta av några andra önskemål. Om någon skulle känna sig bortglömd så är det bara att påminna mig om sitt respektive önskemål. Hellre det än att ni glömmer bort mig/bloggen. Kommentar eller mail går lika bra vilket som.

Till vi ses igen, er B.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar