fredag 18 februari 2011

Kapitel 11: Smygtittaren vid tjärnen

Jag är ingen fanatisk älvbadare, det är lika bra att klargöra direkt. Älvar är kalla med starka strömmar. Själv föredrar jag en varm insjö i södra Sverige. Någon sorts mellanting mellan dessa två extremer får väl den norrländska tjärnen anses vara. Varm som en skånsk insjö, svart vatten som inte liknar något annat men med en sorts norrländskt lugn över sig. Åtminstone de lite mer okända små tjärnarna som ligger långt ut längs en grusväg ute i skogarna. Man kommer dit, ofta på natten, och det enda som stör vattenytan är några bromsar som envetet letar efter någon att ta ett bett av. Det var ungefär vad jag och ett par kompisar förväntade oss när vi kom fram till den tjärn vi hittat på en karta. Vi fick rätt. Det fanns inte en människa där och det var inte så konstigt egentligen eftersom det var sent på natten när vi kom dit. Helt mörkt var det inte. Det blir ju aldrig det där uppe. Vi slog oss till slut ner på en liten brygga när vi gått de kanske 300 meterna genom tallskogen och över en liten kulle. Den var knappt tillräckligt stor för oss alla tre. Alla var lika trötta efter flera dagars hårt slit. Nu var det sista natten innan vi skulle ta oss söderut igen till hemtrakterna. Hög tid att bada med andra ord. Vi slet av oss kläderna och slängde dem på backen innan vi helt sonika vände oss om och hoppade i det svarta vattnet. Det var varmt. Det tog inte mer än ett par sekunder att vänja sig vid temperaturen. "Se, vad var det jag sa?" ropade jag till Jacob och Stoffe. "Det var fan asbra det här!" svarade Jacob. Stoffe dök ner under vattenytan utan att svara. När han inte kom upp igen på en bra stund tittade jag och Jacob på varandra. "Ska jag dyka efter honom" frågade Jacob mig. "Nej, vänta lite till. Han är alltid full av dåliga idéer, det vet du" svarade jag. Jacob nickade och simmade ett par armtag åt sidan. Känslan runt mina fotleder kom ändå som något av en chock. Något drog mig ner i vattnet och jag sparkade omkring mig för att komma loss. Jag trodde först jag snott in mig i någon gren eller rot men det visade sig självklart vara Stoffe som jävlades. När han kom upp och kippade efter andan skvätte jag därför vatten mot hans ansikte. Han kunde inte andas men inte heller sluta skratta. Efter en stund fick han tillbaka andan, utan kallsupar till min förtret. "Jävligt gött vatten här Fredrik, bra tips!" Vi badade i ungefär en halvtimme innan vi tröttnade och gick upp igen.




Väl uppe på bryggan igen såg vi att det fanns en enklare väg till tjärnen som vi uppenbarligen hade missat. Den löpte förbi tjärnen på motsatta sidan vattnet. Nåväl, inte mycket att göra åt nu. Vandringen genom skogen väntade när vi fått på oss kläderna igen. Det var ingen lång bit alls men i halvdunklet var det svårt att hitta rätt över den där kullen och sen genom tallskogen som vi inte var bekanta med. Efter en stund kom vi iallafall rätt och såg det mörkgröna biltaket. "Äntligen!" pustade Jacob ut. "Trodde du inte vi skulle hitta eller?" hånade jag honom. Stoffe flinade bara åt oss båda. "Jo, det trodde jag nog men…" hann Jacob säga innan; "Fan fan fan!" Det var jag som svor. Jacob och Stoffe stirrade förvånat på mig. "Vad?" frågade Stoffe. Mitt huvud sjönk tungt framåt. "Jag måste ha tappat min mobil vid bryggan" förklarade jag. Efter att en stund ha utstått tillmälen som åberopade min avgrundsdjupa klantighet fick jag nog. "Jaja, det är skit samma hur klantigt det var, ok?" fräste jag åt dem. "Jag går tillbaka och letar rätt på den, hänger ni med?" De sparkade i gruset på vägen och låtsades ordna sina blöta frisyrer. "Skit i det då, jag går själv" fick jag surmulet ur mig och började gå tillbaka in i skogen. Jacob och Stoffe är bra polare, men otroligt lata. När jag kom fram till den lilla kullen kände jag att jag behövde kissa. Jag tog bara ett par steg framåt, fick upp kuken och började kissa på en tall. Någon enstaka mygga försökte komma nära men virvlade iväg av vinddraget från min fäktande hand. Det var i det här ögonblicket som jag hörde röster. Det var åtminstone två tjejer. Åldern gick inte att avgöra på rösterna. Inte därifrån jag stod åtminstone. Jag smög därför fram en bit mellan träden för att få en bättre överblick. Det var tre personer. Precis som oss. Det här verkade lovande. Tyvärr visade sig en av dem vara man. Hoppet sänktes igen. Ännu mer när det visade sig att den ena tjejen verkade vara ihop med mannen. Det hade varit för bra för att vara sant helt enkelt. Hur skulle jag göra med min mobil, tänkte jag där bakom tallen. Jag ville ju inte skrämma dem i onödan. Problemet löste sig själv när jag snavade över något på marken. En känsla av fullständig seger spred sig genom mitt bröst när jag insåg att jag precis sparkat till min egen mobiltelefon. Jag gick ner på huk och plockade upp den, kollade att den var hel och lade den i fickan. När jag satt där på huk hörde jag fotsteg komma emot mig. Jag fick nästan panik. Om det fanns något bra sätt att skrämmas så var det väl genom att smyga i skogen på folk, mitt i natten dessutom?


Fotstegen stannade en bit bort och jag vågade mig på att titta fram bakom tallen jag hastigt smugit mig in bakom. Det var en rätt ung tjej som stod där. Något över tjugo som mest. En röst ropade något nedifrån vattnet och tjejen svarade med hög röst. "Ja, jag kommer strax. Bada ni så länge!" Hon var troligen från trakten tänkte jag. När jag tittade lite noggrannare insåg jag att hon dessutom var snygg. Hon hade långt svart hår. Under det ett linne som dolde ett par bröst som på mitt avstånd såg skapligt stora och runda ut. Hon hade jeans på sig och ett par röda tygskor av någon modell som jag inte kunde identifiera närmare. I handen höll hon en röd badhandduk. Hon hängde handduken över axeln och började knäppa upp sina jeans. Jag lutade mig in bakom tallen igen. Jag visste inte vad jag skulle göra. Å ena sidan var det en snygg tjej som alldeles strax troligen skulle stå naken framför mig. Å andra sidan skulle ett avslöjande nu kunna leda till helt oväntade konsekvenser, åtminstone fick jag för mig det. Inte så att jag trodde det kunde hända något spännande mellan oss om hon upptäckte mig. Snarare isåfall att hennes manlige vän kunde tappa humöret och bråk var jag inte det minsta sugen på. Jag tänkte igenom situationen ett kort ögonblick men lusten vann till slut. Jag måste se mer av henne! Det hördes plaskande och skratt nedifrån tjärnen nu. Jag tittade försiktigt fram. Tjejen stod kvar. Hon hade nästan fått av sig byxorna redan. Nu stod hon och lirkade av sig skorna så att hon skulle få av jeansen helt. När hon balanserade på ett ben gungade hon fram och tillbaka och snubblade till emellanåt men räddade skickligt balansen varje gång. Hon var upptagen med sina skor. Själv var jag som uppslukad av hennes lilla rumpa. Den var rund och sexig i de små trosorna hon hade på sig. Jag kunde känna spänningen öka. Snart fick hon av sig andra skon och drog av sig jeansen. Hon muttrade något som jag inte hörde när hon lutade sig fram för att kolla fickorna i sina byxor. När hon böjde sig fram på det sättet stack hennes stjärt ut på ett otroligt sexigt sätt. Hon stod så en stund och pillade i fickorna på byxorna som låg på marken. Jag kände hur min kuk blev hård av upphetsningen och kunde inte låta bli att ta på mig genom mina egna jeans när jag tittade på tjejen. "Kommer du Elin?" hördes ett nytt rop från vattnet. Tjejen, Elin uppenbarligen, rätade på sig och hojtade; "Jaja, får man klä om eller?" Ett avlägset skratt och ett skrämt men glatt skrik hördes nedifrån vattnet.


Jag smög så tyst jag bara kunde ner på knä. Efter att ha stått på huk ett tag började knäna värka och jag ville se mer av den här Elin. Hon tog tag i sitt linne och drog det över huvudet. Det hakade upp sig vid hennes bröst och när hon fick upp det gungade de till i bh:n. Hennes bröst var stora. På en så liten kropp såg de dessutom ännu större ut. Nu var jag rejält upphetsad. Jag hade trots allt en halvnaken tjej bara ett tiotal meter ifrån mig. Hon vände sig om och letade efter något på marken. Jag tog risken att bli upptäckt. Jag ville så gärna se henne luta sig framåt igen. Rundningen på hennes rumpa när hon stod böjd framåt förra gången hade nästan gjort mig tokig och jag ville ha mer. Elin verkade hitta det hon letade efter, men böjde sig inte framåt. Min kuk tryckte obekvämt mot jeansens insida så jag lutade mig in bakom trädet igen och drog så försiktigt jag kunde ner gylfen. Det var skönt att släppa ut kuken ur byxorna. Trycket som nästan börjat göra ont släppte direkt och jag stod där på knä i skogen, bakom ett träd med stenhård erektion. I mina tankar svor jag för mig själv. Jag ångrade mig men ville runka, måste runka, men kunde ändå inte bestämma mig. När jag tittade ut på Elin igen knäppte hon upp sin bh. Jag stod där på knä och stirrade på henne när hennes bröst föll ut. De var stora och fylliga med små rödbruna bröstvårtor i mitten. Min hand gjorde inte längre som jag ville. Eller också ville jag ta på mig själv. Det ville jag nog. Jag kunde inte släppa denna Elins bröst med blicken för ens ett ögonblick. Jag kände hur min kuk bultade i handen. Jag runkade den långsamt. Drog förhuden långt tillbaka innan jag drog fram den igen över toppen och kände sköna små stickningar. Jag kämpade hårt för att inte flämta eller stöna bakom mitt gömställe. Elins kropp var otroligt sexig. Hade det inte varit för den prekära situationen hade jag inte tvekat en sekund att prata med henne, fråga om hon ville hitta på något kul eller... Självklart skulle hon ta av sig trosorna också. Jag hade inte ens vågat tänka så långt men nu såg jag det. Hennes små händer greppade troskanten när ’BRRRR, BRRRR’. Fullständig panik! Det var min mobiltelefon som ringde i fickan. Jag slängde min hand mot fickan och lyckades trycka upptaget genom jeanstyget. Sedan lutade jag mig tillbaka mot trädet. Hade hon hört ljudet? Telefonen var visserligen inställd på ljudlös men vibrationerna måste ju ha hörts en kilometer.


Det tog en stund innan jag vågade titta fram igen. Elin stod nu och fixade med sin frisyr. Hon rättade till sin lugg och fixade med resten av håret så att det låg på rätt sätt. Jag var chockad. Hade hon verkligen inte hört någonting? Lättnaden och glädjen var överväldigande. Nu stod hon dessutom så att jag såg hennes bröst i profil. De stack ut från hennes välformade kropp på ett nästan trotsigt sätt. Jag ville verkligen känna dem mot mig. Jag ville gå fram och ta Elin om höften, vända henne mot ett träd och knulla henne, stenhårt. Strunt i hennes kompisar. Strunt i mina. Jag ville bara ha henne. Hon svängde runt och stod med ryggen mot mig. Sedan satte hon händerna till troskanten igen och började dra ner dem. Hon gjorde det mycket saktare än när hon tagit av sig de andra plaggen. Hennes rumpa blev sakta synlig och jag hårdnade till mellan benen på nytt. Jag kunde inte låta bli att runka mig igen. Nu hade Elin trosorna vid knäna och hennes rumpa var naken framför mig igen. Återigen översköljdes jag av snuskiga tankar. Jag såg henne framför mig på knä, med sin mun öppen och slickandes på min hårda kuk under den där luggen. Hur hon lät sin mun bli knullad av mig när jag höll hennes bakhuvud hårt i mina händer. För varje centimeter hon drog sina trosor neråt blev mina tankar smutsigare. Jag ville spruta över henne och täcka henne i min sperma. Se henne suga mig och svälja när jag kom i hennes väntande mun. Sedan var trosorna av. Hon lutade sig framåt för att plocka upp sina badkläder från byxfickorna och jag höll på att dö av kåthet. Hennes rumpa hade varit otroligt sexig i trosor, ännu mer när hon tog av sig dem, men nu var det nästan för mycket. I och med att hon lutade sig fram på det sättet särades hennes skinkor en aning och jag såg rakt in i hennes fitta. Den var rakad. Bakifrån såg det inte ut att finnas något hår alls där. Mitt grepp om kuken hårdnade och jag runkade mig så våldsamt jag överhuvudtaget vågade. Det var svårt att kontrollera andningen men jag bet ihop. Jag kisade för att se bättre. Hon såg ut att ha små sexiga blygdläppar och en fin fitta, men mer kunde jag inte avgöra därifrån.


Det fanns ingen hejd på hur mycket jag ville knulla den där tjejen. Hennes sexiga kropp gjorde mig vansinnig. När hon hittade sina badkläder satte hon sig ner på huk och hennes rumpa fick en sorts upp- och nervänd hjärtform som var otroligt eggande. Jag ville egentligen helst gå fram och knuffa henne framåt så att hon skulle landa på alla fyra, så att jag sedan kunde stöta in i henne bakifrån och känna hennes sexiga stjärt mot mitt bäcken. Tankarna var nästan som feberdrömmar som rasade genom mitt medvetande. När Elin reste sig igen med badkläderna i händerna tryckte hon ut sin rumpa i en djup svankning av ryggen och reste sig långsamt. Varför gjorde hon så? Hon måste ha sett mig. Jag kände paniken växa inom mig. Men vänta nu. Om hon sett mig och betedde sig så här... Det måste ju betyda att hon tände på det. Hon visste att jag tittade på henne. Kanske t.o.m. att jag runkade. Mitt i förvirringen insåg jag att jag varit borta en stund. Jag skickade ett snabbt sms till Stoffe om att jag var på väg tillbaka och stängde sedan av telefonen helt. Min hand runkade min hårda kuk nästan frenetiskt. Elin vände sig om mot mig men tittade åt ett annat håll. Hon måste veta att jag var där. Hon började ta på sig sin bikini och kände efter så att brösten fått tillräckligt stöd. De såg mjuka och sköna ut. Jag ville också ta på dem. Jag ville ta på hela denna Elin. Inte bara det, jag ville ta henne, överallt. Mina tankar flimrade mellan den ena ställningen till den andra. Det enda varje bild hade gemensamt var att jag hade min kuk djupt inne i hennes lilla trånga våta fitta i alla. En fitta som jag nu kunde se framifrån. Den var inte helt rakad utan hade snarare en kort trimmad liten tofs. Om hon nu visste att jag stod där bakom trädet, var hon då själv kåt? Var hennes sexiga lilla fitta våt? Hon fick nya sexiga namn i mina tankar. Din smutsiga lilla kåtunge, din slampa! Jag såg framför mig hur jag kallade henne kåt liten slyna när jag knullade henne. Jag ville så gärna veta om hennes fitta var våt. Snart höll Elin ett par bikinitrosor framför sig och stoppade i först det ena och sedan det andra benet i dess öppningar. Trosorna gled sakta upp för hennes vita sexiga ben och det blev slutligen för mycket för mig. Med handen våldsamt runkande min hårda kletiga kuk sprutade jag rakt ut. Orgasmen blev kraftig av spänningen och jag fick kämpa stenhårt för att inte stöna högljutt rakt ut. Istället tror jag det blev en sorts kvävda flämtningar. Känslan genom hela kroppen var underbar, som om hela mitt underliv exploderade i en genomsköljande värme. Elin hörde mig säkert men uppmärksammade mig ändå inte på något sätt.


Jag fortsatte smeka mig långsamt när jag hörde; "Elin, nu får du väl ändå vara klar! Det är ju snart morgon" Strax därefter svarade hon glatt. "Jadå, jag kommer nu." Som om ingenting alls hänt. Den lilla slampan, tänkte jag. Jag stoppade in kuken innanför jeansen igen och började sakta smyga mig därifrån. När jag kommit en bit vågade jag resa mig ordentligt igen och började jogga mot platsen där jag hoppades bilen var. Snart hördes ljud ifrån skogen. Musik. Jag hade gått ganska rätt men inte helt. När jag kom fram hoppade jag in i bilens baksäte. Jacob vände sig om. "Det tog en jäävla tid du" påpekade han sakligt. "Ehrm, jo det var lite svårt att hitta tillbaka faktiskt" svarade jag. Stoffe tittade på mig i backspegeln, kisade som om han försökte se rakt igenom mig. "Vad?" frågade jag honom. Han log ett finurligt leende. "Nänä, inget alls. Ska vi köra då?" frågade han oss båda. Jag och Jacob nickade och vi körde därifrån. Jag kunde inte sluta tänka på Elin. Hur mycket jag än försökte gick det inte. Hon måste ju ha vetat om det. Eller?

2 kommentarer:

  1. faktiskt rätt sexig på nåt konstigt sätt. Bra skriven.

    SvaraRadera
  2. Den här är kanske inte så självklart upphetsande som noveller med andra teman kan vara men det var kul att du gillade den ändå Anonym.

    SvaraRadera