måndag 24 november 2014

Jätte-feministens förslag (Del 2)

Freja låg stödd på armbågarna och tittade glansigt på mig i efterdyningarna av den orgasm som min tunga och mina fingrar släppt lös mellan hennes särade ben. En avslappnad djärvhet - liksom många antar efter att just ha upplevt en intensiv sexuell njutning - hindrade henne från att känna blyghet och med fortsatt särade ben glänste de svullna blygdläpparna av både kåtsafter och saliv. Jag försökte koncentrera mig på att se Freja i ögonen, men blicken tvingade ständigt mina ögon nedåt, mot den där varma öppningen. Bara tanken på att tränga in där, att helt omslutas av Frejas fuktiga värme, fick det att bulta i hela skrevet. Kuken tryckte hårt mot insidan av jeansen och min hand letade sig instinktivt dit, för att smeka det hårda ståndet. "Är det obekvämt?" frågade Freja fräckt och när jag höjde blicken för att möta hennes insåg jag att min hands smekning inte varit hälften så diskret varit min avsikt. Något blixtrade till i hennes isblå ögon och hon verkade plötsligt klarvaken, med alla krafter återvunna. I en enda snabb rörelse hoppade hon ned från bordet och plötsligt stod hon framför mig, naken, tittandes upp på mig med  ett mjukt bett om underläppen. "Blir det bättre om jag gör så?" frågade hon och kupade handen om utbuktnaden. Med sina små fingrar började hon trycka mot mitt stånd, försiktigt, som för att testa det. Att hålla blicken stilla när smekningarna skickade ilningar av njutning genom min kropp var svårt, nej omöjligt. Jag flämtade, nickade. "Mycket bättre" fick jag till slut ur mig. Smekningarna blev hårdare, djärvare och fingertopparna följde långsamt kuken åt sidan för att äntligen hitta det svullna ollonet.


Freja slutade smeka och fingrade istället på mitt skärp en stund, fick upp det och drog bältet ur knäppet. Jeansen slaknade runt höfterna på mig när hon fick upp knappen och i nästa ögonblick, som i ultra-rapid, drog hon ned gylfen. Det bultade hårt i kuken av min kåtrusiga förväntan. Snart stack hon ned handen innanför mina boxers och jag slöt ögonen för att njuta av de små fingrarna som sökte sig fram, fingertopparna som letade längs skaftet av min styva kuk. Freja greppade ståndet och drog med andra handen ut kalsongerna så att hon fick upp den bultande kuken. För att bli riktigt nöjd drog hon ned mina byxor några centimeter, körde sedan försiktigt ned handen igen och frigjorde min pung. Innan hon släppte den lät hon naglarna försiktigt rispa över den tunna huden och jag kände hela pungen dras ihop och bli hård. Jag öppnade ögonen och stirrade in i Frejas, sedan ned på den lilla handen vars fingrar slöt sig runt kuken och drog tillbaka förhuden för att blotta ollonet. Fingrarna rörde sig åt motsatt håll, mot ollonet, som försvann innanför förhuden när hon avslutade den kåta rörelsen. "Är det skönt så?" frågade Freja när hon gjorde om smekningen. "Väldigt!" flämtade jag och stirrade rakt ned i de förrädiskt isiga ögonen under mig. Freja log och fortsatte runka det bultande ståndet med långsamma rörelser. "Jag tycker om hur du kysste mig innan" konstaterade hon och gav upp ett skälmskt leende. Hon fortsatte runka mig medan hon väntade på att jag skulle svara och fortsatte att se mig djupt i ögonen. "Jag vill kyssa dig som du kysste min fitta" fortsatte hon, skamlöst. "Får jag?" Jag nickade, kanske lite för ivrigt. Nej, helt säkert.



Med kuken fortsatt omsluten av Frejas sköna små fingrar såg jag henne sjunka ned, ställa sig på knä framför mig och hon fortsatte sedan runka mig framför sitt ansikte medan hon nyfiket studerade det hårda ståndet. Plötsligt stannade hon upp, leende, och med tummen och pekfingret i ett hårdare grepp drog hon förhuden upp över ollonet och sedan tillbaka igen. Hon släppte på greppet och tryckte tummen mot öppningen, där en stor genomskinlig droppe letat sig ut ur mig. Med försiktiga och cirklande rörelser smetade hon ut kletet över undersidan av ollonet och över den känsliga strängen. Det kittlade skönt i hela skrevet och jag tror jag stönade till av njutning. "Du läcker!" utbrast Freja när hon ögonblicket därpå tittade upp på mig. "Får jag smaka?" fortsatte hon och jag höll på att dö av upphetsning - bara tanken på att se Freja slicka i sig det som kom ur min kuk gjorde mig fruktansvärt kåt! "Snälla!" kved jag desperat och Freja öppnade villigt munnen för att slicka längs undersidan av ollonet. Den våtvarma tungspetsen fick det att mörkna för mina ögon och min högra hand började av någon anledning darra. Det var svårt att föreställa sig hur något skulle kunna vara skönare än så och när Freja i nästa sekund öppnade munnen för att ta hela ollonet i munnen kunde jag inte längre andas. Värmen var intensiv, läpparnas mjuka omslutning inget annat än underbar. Freja började försiktigt runka mig igen och jag kände hur hon med tungspetsen for fram i rytmiska rörelser över toppen av min bultande kuk. Jag tittade ned och såg det mörka håret gunga fram och tillbaka i takt med hur mitt stånd försvann in och ut ur den sköna sugmunnen. Freja särade på knäna en aning så att hon kom ännu längre ned och det stramade underbart i kuken när hon tittade upp på mig, underifrån.



Små fingrar kupades om min pung och jag hade svårt för att hålla balansen när Freja, samtidigt, använde båda händer och sin mun för att ge mig njutning. Inget av detta var ju egentligen meningen. Tanken hade varit att jag skulle komma på besök och göra, vem vet vad? Titta på film kanske. Snacka om allt möjligt och omöjligt. Istället hade jag nu Freja på knä framför mig, med min styva kuk i sin villiga lilla sugmun, medan tevattnet kokade bort i en liten kastrull på spisplattan. Jag ville knulla Freja, lägga henne på bordet och tränga djupt in i det trånga hålet mellan hennes ben. Måste knulla henne. Känna den våta värmen av Frejas fitta omsluta mig och stöta hårt in i henne. Tankarna var svindlande i all upphetsning men jag lyckades till slut trycka Frejas huvud ifrån mig så att kuken lämnade den underbara munnen och de sköna läpparna. Hon tittade upp på mig, först en aning förvirrad, sedan med förnyat självförtroende. Hon bet sig först i läppen men snart spred sig ett leende över Frejas mun och förvandlade hela hennes uppenbarelse till sinnebilden av en skälmsk liten nymf. "Vill du knulla mig?" frågade hon, ogenerat och utan att ens blinka. Jag svarade inte utan lutade mig istället fram och tryckte in händerna innanför hennes armar, drog upp henne på fötter. Med förnyat grepp lyfte jag Freja och hon skrattade till av förvåning. Jag satte henne på bordet och kände mitt stånd glida längs insidan av de små låren. Med glansiga spår av saliv från mitt ollon målades en kåt stig mot Frejas fitta. Blygdläpparna var fortfarande svullna och den breda triangeln av hår pekade suggestivt mot både mig och den väntande öppningen. Jag kunde inte vänta längre. Inget kunde hålla mig tillbaka. Jag måste verkligen knulla Freja, nu!



Hon lutade sig bak på armbågarna när jag med en hand om kuken letade mig in mellan blygdläpparna. Värmen mot ollonet fick mig att rysa och när jag med ståndet smekte insidan av dem, upp mot klitoris, flämtade Freja flera gånger. Hon var så våt mellan benen att mitt redan salivglansiga ollon började glittra i ljuset från kökslampan. Jag styrde vidare, nedåt och tryckte mig försiktigt inåt. En häftig njutning genomfor mig när ollonet trängde in och jag minns hur otydlig mina synintryck blev, hur Freja nästan försvann under några sekunder, trots att hon låg där precis framför mig. Med händerna i ett fast grepp om hennes höfter tryckte jag ännu mer framåt, trängde djupare in i den varma öppningen, drog mig bakåt och stötte sedan framåt ännu en gång så att hela kuken försvann in i den underbara fittan. Freja tittade upp på mig från bordet. "Knulla mig!" kved hon. De isblå ögonen bekräftade de kåta orden och jag stötte djupt in i Freja så att hon blinkade till. Hennes blick var precis lika kåt när hon återfann mina ögon. Allting hos Freja tycktes inställt på samma upphetsade frekvens. De runda brösten som gungade framför mig tycktes också de kräva ömsom hårdare, ömsom djupare stötar. I den halvupprätta position som Freja halvlåg i bildades en linje tvärs över magen, ett mjukt litet veck, som blev bredare och tunnare om vartannat, i takt med hur min kuk gled in och ut ur hennes kropp. Jag sänkte blicken och såg hur kåtsafter från den sköna fittan blivit till vitaktigt skum runt skaftet av min hårda kuk. Med fortsatt hårt grepp om Frejas höfter höll jag henne fast och knullade henne djupt, med stötar som blev allt hårdare när upphetsningen och njutningen höll på att bli mig övermäktig.



Efter en stund bestämde jag mig för att stöta försiktigare, för att njuta fullt ut av den sköna fittans alla veck och former. Freja stirrade på mig med kåta ögon och spände sig så att den våta öppningen blev ännu trängre runtom kuken. Jag svarade med att tränga djupare in och vi flämtade ikapp av njutning. Den skönt kittlande känslan i ollonet var redan på väg att bli ohanterlig men jag knullade försiktigt igen, med inte mer än hälften av ståndet, kände återigen hur Freja spände sig och blev sådär trång och vansinnigt skön. Än en gång svarade jag med att stöta djupt in i den underbart trånga fittan. Hon stirrade ned mellan sina särade ben och jag såg den upphetsade blicken följa hur kuken gled in och ut ur henne. Jag klarade inte mer. Efter ytterligare två stötar, eller om det var tre, blev njutningen mig slutligen övermäktig och jag kände hur konvulsionerna tog makten över mitt sprängfärdiga stånd. Freja måste ha märkt samma sak. "Kom på mig" flämtade hon. "Snälla, spruta på mig!" Det var som att hon visste exakt vilka ord som gjorde mig allra kåtast och jag slet ut kuken ur fittan och började runka till åsynen av Frejas sexiga lilla kropp, till den svullna fittan mellan de villigt särade benen. Jag hann inte smeka mig länge innan orgasmen exploderade i mitt skrev, drevs som en blixt av njutning genom kroppen och den första strålen av tjock sperma sköt ut och landade i en bred båge över Frejas mage. Njutningen fick mig att darra, benen höll mig knappt uppe, men i nästa ögonblick sköt en ny stråle ut. Med ursinnig kåtkraft landade toppen av strålen mitt på Frejas bröst och den lilla bröstvårtan styvnade när det varma kletet gled nedåt för att dränka den i smutsig vitaktighet. Jag fortsatte runka, överväldigad av den snuskiga bilden av Frejas vilt stirrande ögon, när en sista stråle sköt fram, tjockare men inte lika kraftfull som de två första. Denna landade i den mörka triangeln av könshår. Med försiktigare smekningar betraktade jag den snuskiga kombinationen av könshår och sperma medan det fortsatte droppa ur ollonet, uppfylld av en efterupphetsning som ännu inte hade lagt sig. "Herregud, vad skönt!" utbrast Freja, nästan som om det varit hon som kommit och inte jag. Jag kunde inte svara men kände hur jag långsamt blev mjukare och kuken vilade snart mot den sträva och kladdiga triangeln av mörkt hår.



"Vad händer med teet?" frågade Freja fnittrande. Jag skrattade till, vred mig runt och tittade mot spisen, sedan mot henne igen. "Det är inte så mycket vatten kvar" svarade jag skrattande. "Vi kan göra mer" föreslog Freja. "Om du fortfarande vill ha?" Jag nickade. "Det hade nog smakat bra" svarade jag. Freja tittade ned på sin kropp, på min kuk och sedan upp på mig igen. "Du kanske kan fylla på vatten medan jag går och tvättar av mig?" Det slog mig först då att Freja var naken medan jag själv fortfarande i stort sett var fullt påklädd. "Ja men absolut. Gå du så fixar jag det." Freja hoppade ned från bordet, rafsade ihop sina kläder och gick mot dörren medan jag tittade efter henne och knäppte byxorna. Den sexiga rumpan gav mig idéer som jag hade svårt för att släppa under återstoden av kvällen. Medan vi tittade på film och Freja låg med huvudet vilande på min bröstkorg föreställde jag mig henne på alla fyra, hur jag placerade mina knän utanför hennes och trängde in bakifrån. Jag tror hon märkte hur mina tankar gick, för vid mer än ett tillfälle blev jag hård och hon måste ha känt ståndet mot sin rygg. Vi har pratat om att träffas snart igen. Kanske får jag möjlighet att omsätta mina fantasier till verklighet då. Vi får se hur det blir. Vi vet fortfarande inte riktigt var vi har varandra eller vad vi vill. Hursomhelst är jag fortfarande av den åsikten att Freja är en riktigt cool tjej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar