onsdag 20 november 2013

Novelette: Efter semestern

Två veckor hade Elin semestrat med två kompisar när fredagen kom då hon skulle komma tillbaka. Hennes lillbrorsa fyllde år samma dag och därför hade det bestämts med föräldrarna att de skulle hämta upp henne på flygplatsen, för gemensam bilfärd till deras hus, där släktkalaset skulle hållas. Lillbrorsan bodde inte heller hemma längre så alla fick ta sig dit för firandet, även han själv. Det irriterande var att jag var undantagen. Elin och föräldrarna skulle hämta upp mig på vägen. Det kan ju låta praktiskt men det innebar att jag skulle få träffa min älskling, men inte få göra långt mer än att kyssa henne. Man tafsar ju inte på en flickvän inför föräldrarna och det var bara en bråkdel av vad jag ville. Jag hade både drömt och dagdrömt snuskiga saker om Elin sedan jag släppte av trion på flygplatsen två veckor tidigare. Mitt jobb ligger i närheten av ett köpcenter eller vad man ska kalla det, lite som ett kvarter med sex eller sju butiker som säljer det mesta. I utkanten av området finns ett militärt överskottslager och det var det som blev min räddning, eller snarare bådas. Jag slutade lite tidigare den dagen för att inte behöva vänta en minut i onödan på att få återse min älskling. Rastlösheten drev mig till att sparka upp ett smärre hål i grusvägen innan jag slutligen såg bilen rulla in på parkeringen. När Elin steg ur bilen, iklädd en somrigt mönstrad klänning och med flätor i håret, såg hon lite trött ut men så fort hon fick syn på mig sken hon upp i ett stort leende och jag kände mina egna mungipor rycka, innan jag gav upp inför glädjen. Hon började springa mot mig och vi kramades snart både hårt och länge innan munnarna möttes i en lika ivrig som underbar kyss. Hon smakar fantastiskt min Elin och känslorna som bubblade ledde mina händer mot hennes rumpa. Hon hindrade mig inte utan jag insåg själv olämpligheten i detta.



"Har du saknat mig?" frågade Elin och tittade på mig med sina vackra ögon under den mörka luggen. "Skojar du!?" var allt jag fick ur mig och jag tror det var orden som fick hennes leende att växa ännu mer. "Vi går in och handlar lite" hördes föräldrarnas röst och när jag tacksamt tittade mot dem anade jag någon sorts förståelse i ögonen. Vi fick vara ensamma med varandra åtminstone en liten stund. "Vi ses vid bilen snart!" ropade Elin tillbaka innan de försvann in i en butik. Vi stirrade i varandras ögon i några sekunder, ögonblick som växte och kändes som evigheter av tid, men trots det utgjorde en otillräcklig tidsrymd. Jag fick plötsligt en idé. "Följ med in på överskottslagret" utbrast jag och fick en förvirrad blick till svar. "Bara följ med!" insisterade jag. Till slut nickade Elin. När vi kom in nickade jag i min tur hastigt åt Nicke, som äger stället, men fick bara en gäspning till svar. Nickes överskottslager omfattar tre öppna lagerlokaler och är enormt, fyllt av grå och militärgröna uniformsdelar och gamla kokkärl. Jag drog med mig Elin genom den första lokalen, in i den andra och stannade inte för något innan vi kom till tredje och sista lagret. Nicke har ett utseende som avskräcker de flesta från tanken på att snatta och därför kan stället kännas ganska ödsligt om man kommer dit vid fel tid, eller som i det här fallet vid precis rätt tid. "Vad ska vi göra här?" frågade Elin plötsligt och först då stannade jag upp. "Det vet du" svarade jag och tittade henne i ögonen. Hon förstod och svalde av nervositet. "Men Nicke då? Kunderna?" protesterade hon. "Vilka kunder?" frågade jag. Elin tittade sig omkring och sedan på mig. Hon sade inte uttryckligen "ja" till idén men ögonen fullkomligt tindrade av spänning och förväntan. "Men var?" fortsatte hon och jag drog med henne in bakom en hög hylla i ett hörn av lokalen. Bakom hyllan väntade en jättehög med grå uniformer i tjockt filttyg, oanvänd vinterutrustning från ett eller annat krig.



Våra läppar möttes i en intensiv kyss och mina händer ville vara överallt på Elins kropp på en och samma gång. Mjuka bröst trycktes mot mig genom tunt bomullstyg och sensationen av den sexiga lilla rumpan smekte mina handflator. Det bultade hårt mellan benen när kuken desperat tryckte mot insidan av jeansen. Jag vände på Elin så att hon stod med ryggen mot mig och fortsatte smekningarna bakifrån. Över magen för att sedan kupa händerna över de mjuka brösten. Jag drog undan några mörka lockar från ena örat och försökte vara lugn när jag viskade, men misslyckades och flämtade. "Jag måste knulla dig. Jag måste knulla dig nu!" Svaret, en lika upphetsad flämtning. Elin gjorde inget motstånd när jag lutade henne över högen av kläder och lyfte upp klänningen. Omkring oss var luften tät av ett sekels militära damm och läderdunster, en doft som bara tycks uppstå just på överskottslager. Inte heller den hindrade mig från att i nästa ögonblick slita ned trosorna och blotta Elins underbart formade rumpa, som fick mig att andas tungt av kåthet. En sista smekning av de sköna brösten och sedan fumlade jag med jeansen för att få ut min bultande kuk i frihet, medan Elin storögt följde händelserna över axeln medan hon lutade sig mot de gamla uniformerna.



Min hand dök in mellan skinkorna och möttes av en lika saknad som hett efterlängtad värme och fuktighet. Min kuk ryckte av förväntan och jag smetade kåtsafterna över ollonet och riktade det mot de inbjudande blygdläpparna. Jag trängde in en aning och kunde inte hålla tillbaka en frustning av njutning. Med ett grepp om ena axeln höll jag Elin på plats och trängde allt djupare in i den sköna fittan. Nu var det hon som inte kunde hindra sin upphetsning från att höras. Med ivriga rörelser trängde jag längre in och började sedan otåligt stöta in i Elins sköna kropp, med ett stånd som närmast vibrerade av styvnad. Mina händer fann de sköna brösten och jag kramade dem, hårt, samtidigt som stötarna i Elins kropp hårdnade. Dämpade stön hördes bakom det mörka hårsvallet och jag försökte lika desperat hindra mina egna från att lämna munnen alltför högljutt.



Två veckor kan ju tyckas vara en blygsam tid för att uppnå sådan nivå av saknad, men jag hade inte tänkt på mycket annat än Elin under hela tiden hon varit borta med sina kompisar. Kanske var det därför jag inte stod ut längre än ett par minuter innan det njutningen blev mig övermäktig. "Jag kommer!" väste jag mellan hetsiga flämtningar. "Ja, kom!" svarade Elin lika ansträngt och i nästa ögonblick pulserade mitt stånd inuti hennes våta fitta. Stråle efter stråle av förlöst frustration bytte kropp och när min orgasm klingade av ryckte kuken fortfarande inuti Elin, som tittade bak på mig med stora och blanka ögon. "Vi måste gå ut nu" tvingade jag motvilligt orden ur mig medan jag drog mig ur Elin. Hon nickade till svar, drog snabbt upp trosorna och fick ordning på klänningen. Det slog mig när vi kom ut och vi mötte hennes leende föräldrar att hon måste vara genomvåt mellan benen och i trosorna. Men Elin vinkade glatt åt dem och när vi kom fram till bilen hoppade hon in där bak med mig, utan att med en min avslöja vad vi just gjort. Vi styrde ut på landsvägen och mitt i ett samtal med föräldrarna fick jag ögonkontakt med Elin och tittade menande mellan hennes ben med en frågande blick. Elin himlade självmedvetet med ögonen och nickade. Jag ville så gärna känna efter själv och ge henne minst dubbelt så mycket njutning tillbaka, genom att slicka henne skönt och länge, men det fick förstås vänta tills efter kalaset.

2 kommentarer:

  1. Fortsättning på denna hade varit underbart!! // Denke

    SvaraRadera
  2. En fortsättning? Det var inte tänkt så men det kan det kanske bli. Men först, något helt annat! :P

    SvaraRadera