tisdag 6 september 2011

Förklaring

Alla gillar inte att läsa om samma saker och jag kan erkänna att det varit både ganska mörkt och hårt/aggressivt i mina senaste berättelser. Sanningen är väl den att min text reflekterar mitt eget humör ganska mycket och på senaste tiden har just humöret inte varit helt på topp. Det börjar ändra sig och därför kommer nästa berättelse bli "gladare" också, även om det uttrycket kanske inte på bästa sätt fångar känslan jag är ute efter. Jag kan inte tillfredsställa alla tycken och smaker samtidigt hela tiden och kommer inte ens försöka. Gillar du mina berättelser så blir jag jätteglad men skulle du ogilla någon så hoppas jag du ger en annan novell en chans innan du överger Jorunns sagor helt. Här finns trots allt 49 olika kapitel och det är inte så värst många som är likadana. De senaste har varit hårda, innan dess var några kärleksfulla, några har varit fula eller till och med barbariska om inte psykedeliska och den blandningen kommer nog bestå och förhoppningsvis breddas ytterligare något.

Lev lyckligt och väl kära läsare så ses vi i kommentarsfältet!

P.S. Snart kommer det en helt ny novell och den skiljer sig ganska mycket från de senaste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar