söndag 7 augusti 2011

Jorunn får en samarbetspartner

Som den återkommande läsaren märker har det hänt lite saker här på Jorunns sagor. Reklambanners är fult och inget jag egentligen vill ha här på bloggen men det tycks inte finnas något bättre sätt än just banners. Eftersom tanken är att denna blogg ska kunna läsas i princip var som helst så blev det därför de minst uppseendeväckande bilderna jag kunde hitta. Den här bloggen kommer aldrig bli fullproppad av reklam som så många andra väljer att göra. Hursomhelst, om du tycker om att läsa novellerna här på Jorunns sagor så tycker jag du ska titta in på min nya samarbetspartner Intimera's sida. Kanske finns där något även för dig.

Apropå något helt annat så har de senaste novellerna inte fått samma mottagande som undertecknad börjat bli van vid. Kanske är det bara semestertiderna som spökar, men man blir snabbt bortskämd med så trevliga läsare... Tveka inte att skriva en kommentar eller ett mail med vad du tycker är bra eller dåligt i berättelserna du läser. Känner du dig extra givmild så föreslår jag en röst på mig hos Lustbloggar.

På återseende kära läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar